بسم الله الرحمن الرحيم

الحمد الله رب العا لمين الرحمن الرحيم ما لك يوم الدين والصلاة والسلام على محمد المبعوث رحمة للعالمين وعلى اله وصحبه والسائرين على دربه الى يوم الدين

i shouldn't be alive

Friday, April 10, 2009

Ada sahabt saya meminta utk mncritakan pengalamn saya dlm blog ni. saya x de pengalamn yg mnarik sgt, cme ade la skit2. saya pernah turun naik mahkamah selama 3 tahun atas satu kes. ceritanya ada kuar dlam berita, cme time tu korng blm knal saya lg. lg, pernah gak berenang keliling 3/4 pulau. dlamnya ada la dlam 7-10 mter. pernah fly dri asrama, jumpe ngan makhluk ghaib (x tau la jin ke malaikat) n sbgainya. sya ada ikut stu kem motivasi.. ada stu slot dia tinggalkan sya n kwn2 len kt tgh hutan scra berasingan n sruh semua kumpul balik. time tu tgh malam n sye bru drjh 5..

Ada stu lg yg susah nk dlupakan. ceritanya bermula apabila mak, ayah, adik n saya nak pergi ke klinik. mak ngan ayah sya tgh skit time tu. sye x reti nk drive sbb time tu sya bru form 2. so, mak yg bwk. mcm bese, ble naik je kete, saya terus tido. tp skrg x lgi la.. dlam perjalanan, kereta saya terbabas n terhumban dlam prit..

Ape yg ingin disebutkan di sini, ada stu kejadian yg plik time kemalangan tu. saya pun x pasti dan msih tertany-tnya lgi sma ada benda tu benar @ palsu. ktka kmlngan, sya masih lg dlam keadaan tertidur.. pda waktu yg sme, sya berada d sbuah kreta d blkg kerta sya. plk kan? ape yg dpt sya simpulkan time tu ialah sya berada dlam keadaan x berjasad iaini roh.. sya lihat kereta saya ke tgh dn ke tepi.. entah mengapa.. tiba2 sya terbang menuju ke kereta sya n masuk kembli k badan sepert sedia kla..

Seperkara lg, sebelum terhumban k dlam parit, terdapat sebatang tiang lampu n pokok. kereta sya melalui ruang antra tiang lmpu n pokok sbulm terhmbn.. jrak antra pokok n tiang lampu hnya blh memuatkan 2/3 lebar kereta sye.. so, mcm mne krta tu blh lepas tnpa terbelah 2 @ remuk di hdpannya..

Saya pun x tau mngenai 2 kjadian tersbut.. ape2hal, sya bersyukur krana dberi peluang utk hidup.. x tau la bgaimane keadaannye klau sya x dpt masuk dlam bdn smula.. last skli, sye nk mhon maaf. x igt sgt keadaan sbnr yg berlaku. tkut ada ksilapan dlm crita ni.

0 comments:

اللهم امين. واخر دعوانا ان الحمد لله رب العالمين

Semoga diampuni dan dijauhkan dari dosa2 sepanjang penulisan ini. Ambil yang jernih dan baikilah yang keruh itu.

Sedikit Coretan

Anda tahu apa yang saya tidak tahu,
Tapi mungkin, saya tahu apa yang anda tidak tahu.

So, mari berdiskusi!!

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Newspaper II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP